קשובים לך

התאמת מכשירי שמיעה

מדוע חשוב להתאים באופן אישי לכל אחד את מכשיר השמיעה שלו?

כאשר אנחנו מחליטים לרכוש מכשיר שמיעה אנו צריכים לבחור מכשיר שמותאם באופן אישי לצרכים ולאופי החיים שלנו. יש להתאים את מכשיר השמיעה לפי:

  • רמת וסוג ירידת השמיעה.
  • הצרכים שלנו (יש מי שנמצא בסביבות שונות כגון, פגישות עסקים, הצגות, ישיבות וכו' ויש מי שנמצא ברוב שעות היום בבית).
  • מבנה האוזן שלנו.

כאשר אנו בוחרים לרכוש מכשיר שמיעה מותאם אישית אנו יכולים ליהנות משמיעה טובה ואיכותית יותר. התאמה זו יכולה לשפר את ההנאה ואת התועלת ממכשיר השמיעה ובכך לשפר את איכות החיים באופן ניכר.


תהליך התאמת מכשירי השמיעה לצרכי הלקוח ולמאפייניו הייחודיים

חשוב מאוד להתאים באופן אישי לכל אחד את מכשיר השמיעה שלו כי לכל אדם יש יכולות שמיעה שונות.

התאמת מכשירי שמיעה היא תהליך, שמתחיל בשאלות אודות ההיסטוריה של הירידה בשמיעה, שימוש במכשירי שמיעה קודמים, אופי החיים והצרכים האישיים. מידע זה חשוב לצורך המלצה על מכשירי השמיעה שיכולים להתאים באופן אישי בצורה המיטבית לך.

לאחר ההחלטה על דגם מכשירי השמיעה נלקחת מידה לצורך הכנת אוזניות מותאמות אישית לפי תעלות האוזן הייחודיות שלך (או לצורך הכנת מכשירי שמיעה תוך אוזניים).

ברגע שהאוזניות מוכנות (מספר ימים) ניתן להתחיל את תהליך הרכבת מכשירי השמיעה. זהו תהליך מכמה סיבות. הראשונה, למי שמעולם לא הרכיב מכשירי שמיעה, יש צורך להתרגל "לגוף זר" שנמצא באוזן ולמי שמרכיב מכשירי שמיעה כבר מספר שנים יש צורך להתרגל למכשירי שמיעה חדשים ומתקדמים שככל הנראה עובדים אחרת ממה שהיה רגיל. סיבה נוספת היא שאנו רוצים לראות אותך לפחות פעם בשבוע בחודש הקרוב, לשמוע ממה נהנית ומה צריך לשפר ולשנות. בהתאם למידע שנקבל ממך נוכל לדעת כיצד לכוון את מכשירי השמיעה וכך להגיע לכיוונים האופטימליים המותאמים לך אישית.

הצלחת התהליך תלויה כמובן באיכות מכשירי השמיעה. לצורך הצלחת התאמת מכשירי השמיעה יש צורך במכשירים איכותיים עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות שיודעים להתמודד עם סביבות שמיעתיות משתנות ומאתגרות. בנוסף, לצורך כיוון נכון ומדויק המתייחס הן למאפייני השמיעה שלך והן לדרישותיך צריך צוות מקצועי, קשוב ומיומן שיידע לשלב את הידע במכשירי השמיעה יחד עם הבנה של הצרכים שלך ובכך לכוון את מכשירי השמיעה באופן אישי.

התאמה אישית זו תהפוך את השימוש שלך לחוויה חיובית ונעימה יותר שגם תועיל לך לשמוע טוב וברור יותר באופן משמעותי.

באודיופון רכישת מכשירי השמיעה אינה מסתיימת במעמד התשלום. לאחר תהליך ההתאמה והניסיון, ניתן להגיע בכל עת לכיוונים של מכשיר השמיעה ובמידה וקיימת תחושה של ירידה בשמיעה ניתן לבצע בדיקת שמיעה וכך לכוון את מכשירי השמיעה בהתאם לבדיקת שמיעה עדכנית, ללא צורך בהמתנה לתור בקופת החולים.

כמו כן, אנו מזמינים את המטופלים שלנו להגיע אחת ל-3 חודשים לטיפול של מכשירי השמיעה (ניקוי האוזניות והחלפת צינוריות או פילטר, תלוי בסוג המכשיר).

אנו מספקים תקופת אחריות ארוכה ללא תקדים למכשירי השמיעה, על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם שמיעה טובה יותר לצד שקט נפשי.

המומחים של אודיופון ישמחו לסייע לכם. צרו איתנו קשר בטלפון 04-866-73-37 או כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם.

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי