קשובים לך

מכון שמיעה פרטי עם הנחות למבוטחי כללית, מכבי וקופות נוספות

התאמה מקצועית ואישית דרכנו יחד עם הנחות לכללית, מכבי וקופות נוספות!

מכשירי השמיעה שזמינים כיום בשוק מציעים למטופלים מגוון רחב של פתרונות. המכשירים מתקדמים יותר, קטנים יותר, איכותיים יותר ומקפלים בחובם פונקציות מתוחכמות לרוב. לקטלוג מכשירי שמיעה מתקדמים >>

הנחות מיוחדות למבוטחי מכבי וקופות נוספות

מבוטחים של קופות החולים כללית, מכבי מאוחדת ולאומית יהנו באודיופון מהנחות מיוחדות. כמו כן, אודיופון בהסדר עם קופת חולים לאומית בנושא בדיקות שמיעה. המטופלים מגיעים עם הפניה והתחייבות מהקופה ואנו מבצעים את בדיקת השמיעה והטימפנומטריה במקרה הצורך.

 
תהליך התאמת מכשיר שמיעה

התאמת מכשיר השמיעה אינה פעולה פשוטה אלא תהליך מורכב, שכולל מספר שלבים ומשתנה ממטופל למטופל. אדם בעל מכשיר שמיעה שאינו מתאים לצרכיו השמיעתיים, עלול לחוש חוסר נוחות, תסכול וחוסר שביעות רצון. לעתים, המטופל מרגיש זאת מיד עם התאמת המכשיר וברוב המקרים התלונות מגיעות לאחר זמן מה. כל העוסקים בתחום מבינים כיום, כי לצוות המטפל ולרגישות לצרכי המטופל, יש השפעה מכרעת על יעילות מכשיר השמיעה. להרחבה על התאמת מכשירי שמיעה >>

מכשירי שמיעה לכל לקות שמיעה

היתרון בביצוע התאמת מכשיר שמיעה במכון שמיעה פרטי מאפשר ליהנות ממגוון טכנולוגיות מתקדמות ואיכותיות. מכון שמיעה פרטי איננו מחויב לסָפק כזה או אחר והוא יכול להתאים למטופל את מכשיר השמיעה המתאים ביותר, בזכות היצע רחב של מכשירים. התאמת מכשיר שמיעה בתהליך מקצועי ועל פי מתודיקה מסודרת, היא הדרך הטובה לשקם את הצלילים השונים הפגועים אצל המטופל. היצע מכשירי השמיעה שניתן לרכוש במכון שמיעה פרטי מתכתב עם לקויות שמיעה שונות ועם מטופלים בעלי צרכים אישיים שונים. הנתיב היחיד שמאפשר שיקום שמיעתי מוצלח הוא שילוב בין תהליך מקצועי ומקיף של התאמה יחד עם היצע רחב של מכשירי שמיעה מתקדמים ואיכותיים מכל הסוגים.


אודיופון מעניקה לכם שירות ללא עלות גם לאחר תום תקופת האחריות!

גם אם הסתיימה תקופת האחריות של מכשיר השמיעה שלכם, אודיופון ממשיכה ללוות אתכם ולהעניק שירות מכל הלב ללא עלות! השירות כולל:

  • ניקוי אוזניות.
  • החלפת צינוריות ופילטרים.
  • בדיקות שמיעה תקופתיות.
  • כיוון מכשירי השמיעה.

ממה עוד נהנים לקוחות אודיופון?

  • זמינות תורים גבוהה - המתנה מינימלית לתור שלכם.
  • מעבדה מתקדמת במקום - כדי לחסוך לכם טרטורים מיותרים.
  • שירות יוצא דופן -  צוות מקצועי אדיב וקשוב, המעניק שירות אישי חם.


צוות המומחים של אודיופון ישמח לעמוד לרשותכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 04-866-73-37 או כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם.

 

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי