קשובים לך

מכשירי שמיעה שמתחברים למכשירי Apple

אודיופון גאה להציג את סדרת מכשירי השמיעה החכמים שמתחברים אלחוטית למכשירי Apple

מכשירי השמיעה מבית GN ReSound מדנמרק (סדרות LiNX²LiNX3D  ,Enzo²  ו - LiNX Quattro) ומכשירי השמיעה מסדרת Halo2 ומסדרת Livio מבית Starkey האמריקאית, הינם הדור החדש של מכשירי השמיעה המאפשרים חיבור אלחוטי למכשירי Apple וביניהם iPod, iPhone, Apple Watch. טכנולוגיה חדשה זו והאפליקציות הנלוות לה מאפשרות הן שליטה בסביבות שמיעתיות שונות והן שימוש קל ונוח של מכשירי השמיעה.

החיבור האלחוטי בין מכשירי השמיעה לבין מכשירי Apple אינו מצריך אביזרים נלווים ומאפשר לנהל שיחה ישירות למכשירי השמיעה, להאזין למוזיקה או לצפות בוידאו באיכות שמע מיטבית.

אפליקציות שפותחו בשילוב עם מומחים מחברת Apple, מאפשרות לכם לשלוט בקלות ובמהירות במכשירי השמיעה שלכם, בכל זמן ובכל מקום. כמו כן, באמצעות שירותי המיקום של ה-iPhone וה-iPad תוכלו להגדיר הגדרות שמע שונות בסביבות אותן אתם פוקדים לעתים תכופות: הבית, המשרד, הסופרמרקט, בית הקפה האהוב ועוד. מכשירי Apple יזהו את מיקומכם באופן אוטומטי והגדרות השמע ישתנו בהתאם, ללא צורך בכל התאמה נוספת מצדכם.

טכנולוגיית החיבור האלחוטי מאפשרת הפרדה בין הקול הרצוי לבין רעשי רקע ובכך מקלה על הבנת שיחה על רקע רעש.  

יש לציין שעבור משתמשי Android בסדרות מסויימות, האפליקציות משמשת כשלט אלחוטי חכם לשליטה בפונקציות שונות של מכשירי השמיעה (ללא אפשרות העברה אלחוטית של שמע כגון, שיחות ומוזיקה).

רוצים לשמוע עוד על המכשירים החכמים? צוות המומחים של אודיופון ישמח לעמוד לרשותכם. צרו איתנו קשר בטלפון >> 04-866-73-37 או כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם.

חזרה לקטלוג מכשירי השמיעה של אודיופון >>


 

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי