קשובים לך

מכשירי שמיעה המתאימים את עצמם לסביבה

Azure

מכשירי השמיעה המתקדמים ביותר מתוצרת GN ReSound עם המנגנון האוטומטי הייחודי לזיהוי הסביבה בה נמצא המשתמש. באמצעות מכשירי שמיעה אלה ניתן ליהנות משמיעה צלולה ונוחה במקומות רועשים או שקטים ובסיטואציות האזנה שונות. מכשירים אלה עובדים בשביל המשתמש, באופן אוטומטי, חלק ובלתי מורגש.
בין מגוון התכונות המתקדמות של המכשירים ניתן למנות:

  • Environmental OptimizerTM מערכת ייחודית היכולה לזהות 8 סביבות אקוסטיות שונות בדיוק מירבי. מיד עם זיהוי הסביבה האקוסטית בה נמצא המשתמש, המערכת מורה למכשירי השמיעה לכוון עצמם בהתאם לצרכים של המשתמש באותה סביבה. כיוון זה נעשה באופן אוטומטי ללא צורך בהתערבות של המשתמש, תוך מעבר חלק והדרגתי, כך שהמשתמש אינו חש בו. מערכת זו מקנה נוחות שמיעתית מירבית למשתמש גם בסיטואציות קשות או כאשר הוא מקשיב לדיבור חלש.
  • Natural DirectionalityTM קונספט חדשני המנצל את היתרונות הטבעיים של מערכת השמיעה. במקום להגביל את המערכת השמיעתית, עובדים יחד איתה. כאשר מערכת זו עובדת שני מכשירי השמיעה מחלקים ביניהם את מטלת ההאזנה לסביבה. מכשיר אחד מתמקד בקולות המגיעים מהחזית ותורם להבנת דיבור מירבית, בעוד מכשיר שני שומר על קשר רציף עם הסביבה ומאפשר למשתמש להיות ערני גם לקולות הבאים מכיוונים אחרים.
  • Focused Directionality חידוש נוסף המאפשר גמישות בבחירת יכולת המיקוד של המכשירים הכיווניים. ככל שהמכשיר ממוקד יותר, ניתן להתגבר על רעשי הסביבה באופן מוצלח יותר להבנת דיבור המגיע מאדם הנמצא בחזית של המשתמש. ניתן לצמצם או להרחיב את המיקוד בעת תכנות המכשיר בהתאם להעדפות המשתמש וצרכיו השמיעתיים.
  • NoiseTrackerII דור שני למערכת המוצלחת לנטרול רעשים. מכשירי השמיעה מסוגלים להנחית במהירות וביעילות סוגי רעשים מטרידים, ובכלל זה רעשי רוח והדהוד. מכשירי השמיעה מטפלים גם באופן אפקטיבי במלמול רקע מטריד, כמו במסעדה או במקומות ציבוריים הומי אדם.
  • Dual Stabilizer DFSII דור חמישי למערכת היעילה ביותר לנטרול צפצופים (פידבק). המערכת פועלת במהירות עצומה לגילוי התופעה טרם הפיכתה לכזו שניתן לשמוע. בדגמי מכשירי שמיעה בעלי שני מיקרופונים, המערכת עובדת בנפרד על כל מיקרופון, וכך מאפשרת הגברה מירבית גם במצבים אקוסטיים קשים.

בצד תכונות משוכללות נוספות כמו Acceptance Manager ו-Environmental Learner, כל התכונות המוצלחות והמוכרות ששולבו ב-ReSound Metrix זכו לשדרוג ב-ReSound Azure, כמו ה-Data Logging, עיבוד אותות על-ידי שימוש ב-Warp ועוד.

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי