קשובים לך

מכשירי שמיעה קטנים / זעירים וחכמים

מכשירים קטנים עם משמעות גדולה

נהוג לחשוב כי ירידה בשמיעה מאפיינת אך ורק מבוגרים. אכן, בני 50 ומעלה נוטים לסבול מלקויות שמיעה בשיעור גבוה במיוחד ביחס לצעירים. עם זאת, גם ילדים ובני נוער, נעזרים מדי יום במכשירי שמיעה. הסיבות אשר עומדות מאחורי ירידה בשמיעה יכולות להיות רבות ומגוונות. החל מסיבות גנטיות ומולדות, דרך חשיפה לרעשים (למשל – במקום העבודה), וכלה במחלות זיהומיות, נטילת תרופות מסוימות, חבלה וכדומה.

מכון השמיעה אודיופון, אשר פועל בתחום מזה למעלה מ-40 שנה, סיפק במרוצת השנים מענה למגוון רחב של מטופלים. אי לכך, בין אם אתם זקוקים למכשיר שמיעה למבוגרים, ובין אם אתם סבורים שהילד סובל מלקות שמיעה, תוכלו למצוא את הפיתרון באודיופון. צוות קלינאי התקשורת של המכון יבצע את הבדיקות המקצועיות, וילווה את התאמת המכשיר מא' ועד ת'.

עולם מכשירי השמיעה עבר בשנים האחרונות מהפכה של ממש. כיום, ניתן ליהנות ממכשירים אפקטיביים, קטנים, אסטטיים ואלגנטיים. מדובר למעשה במכשירים קטנים עם משמעות גדולה. השמיעה היא אחד החושים החשובים ביותר שלנו, וירידה בשמיעה פוגעת באופן ישיר באיכות החיים. תודות למחקר המפותח בתחום, ניתן כיום להתאים מכשיר שמיעה לכ-95% מבעיות השמיעה הקיימות. כמו כן, במכון אודיופון תוכלו למצוא מענה גם עבור סוללות למכשירי שמיעה ואפילו מערכות Bluethooth המיועדות לבעלי מכשירי שמיעה. בקיצור, מחזירים לכם את הפסקול לחיים.


מכשירי שמיעה נועדו לסייע לאנשים הסובלים מירידה בשמיעה לשמוע טוב יותר. המכשירים אינם מתקנים את הליקוי השמיעתי אלא מסייע להתגבר עליו.
תעשיית אביזרי השמיעה התפתחה בהתאם לקצב ההתפתחות הטכנולוגיה: ממכשירים גדולים ומגושמים בעלי יכולות מוגבלות, הגענו כיום לפיתוחם של מכשירים קטנטנים ומתוחכמים ביותר.

מכשירי שמיעה של אודיופון שוקלים גרמים בודדים, באורך של סנטימטרים ספורים ובעלי יכולות טכנולוגיות מרשימות.
כל זאת, הודות למזעור רכיבים אלקטרוניים, כדוגמת שבבים, בד בבד עם הגדלת כוח המחשוב. למשל, בשבב של מכשיר שמיעה ממשפחת Canta 7 של GN ReSound יש כ-717,000 טרנזיסטורים, גודלו 6.5 מילימטרים רבועים והוא יכול לבצע עד 626 מיליון פעולות בשניה!

עם השנים החלו היצרניות המובילות להעזר במעצבים תעשייתיים בעלי שם, כך שאנו מציעים מכשירי שמיעה גם נוחים וגם משתלבים היטב במבנה האוזן.

הטכנולוגיה בעולם מכשירי השמיעה עברה ללא ספק מהפכה של ממש. ואכן, אם בעבר מכשירי שמיעה היו אביזרים גדולים ומסורבלים, כיום מדובר על תעשייה אשר מייצרת מכשירים קטנים/זעירים, אלגנטיים, מתוחכמים וחשוב מכל – יעילים במיוחד. לכך יש להוסיף את ההתקדמות המרשימה במחקר לקויות השמיעה, אשר הביאה לפיתוחים חדישים אשר מספקים מענה כמעט לכל בעיה של ירידה בשמיעה.

בין אם אתם סובלים מירידה בשמיעה בעקבות הגיל, ובין אם עומדת על הפרק לקות שמיעה אצל ילדים ובני נוער, מכשירי שמיעה יכולים בהחלט לספק לכם פתרון אפקטיבי ומהיר. לאחר בדיקת שמיעה מקצועית, אשר מאבחנת את לקות השמיעה וחומרתה, ובכפוף לאפיון צרכיו של המטופל, יהיה ניתן להתאים עבורכם מכשיר שמיעה אלקטרוני ומתוחכם אשר יחזיר לחייכם את כל הצלילים והמנגינות.

חשוב להדגיש, התאמת מכשיר שמיעה איננה רק עניין של חזות ואסתטיקה. בראש ובראשונה, מכשיר שמיעה צריך לענות על צרכים רפואיים ועל כן תעברו בדיקת שמיעה מקצועית על ידי קלינאי תקשורת. לאחר הבדיקה, ובעקבות נתונים המבוססים על טבלת אודיוגרמה, יותאם עבורכם מכשיר שמיעה מבין קטלוג החברה. מכשירי השמיעה של אודיופון הם מכשירים ברמה הגבוהה ביותר בעולם, ומבית החברות המובילות בתחום.

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי