קשובים לך

סדרת מכשירי ReSound – Enzo²

כל אחד מאיתנו הוא אדם שונה - עם תחומי התעניינות, תחביבים מיוחדים, רצונות ושאיפות שונים. יחד עם זאת, אחד הדברים המשותפים לכולנו, הוא הצורך בניהול אינטראקציה עם הסביבה, בין אם הדבר נעשה באמצעות מגע, ראיה או על ידי השמיעה. אובדן השמיעה או התדרדרות באיכותה משנים את חייו של אדם מקצה אל קצה בדברים הקטנים, בדיוק כמו בדברים הגדולים. ולכן, שימוש במכשירי שמיעה משוכללים ומהימנים מחזיר לכם את היכולות הללו, כאשר הם יאפשרו לכם, למשל, לשיר בהנאה יחד עם השיר המושמע ברדיו בעת הנהיגה במכונית, בדיוק כמו שהם יאפשרו לכם לנאום בביטחון עצמי מול אולם מלא אנשים, או לנהל שיחת וידיאו טרנס-אטלנטית עסקית חשובה.


הכירו את סדרת Enzo2 של ReSound

הטכנולוגיה שמאחורי סדרת Enzo2 של ReSound מאפשרת גם לבעלי לקות שמיעה חמורה-עמוקה ליהנות מיתרונות הדור הבא של טכנולוגיית השמיעה החכמה, וזאת, באיכות קול יוצאת דופן, בעיצוב קומפקטי ועמיד של מכשירי השמיעה ובשליטה אישית אינטואיטיבית, ליצירת חוויית שמיעה שאין כמותה. סדרת Enzo2 נחשבת לסדרת מכשירי השמיעה העוצמתיים הראשונים בעולם, אשר מתחברים ישירות למכשירים שאנחנו נושאים איתנו ביומיום (כמו iPhone, iPad ו-iPod touch), והם מאפשרים למרכיב אותם שליטה וכיוון מרבי של מכשירי השמיעה באמצעות אפליקציית ה-ReSound Smart, המשוכללת אך הקלה לתפעול. במכשירי השמיעה שבסדרה זו הוטמעו טכנולוגיות מודרניות שמטרתן היא יצירת צלילים ברורים, עשירים וחיים, גם בסביבות שמיעתיות קשות בהן מכשירי שמיעה אחרים מתקשים לעזור, כמו מקומות הומי אדם, שיחות טלפון או וידיאו.


הדגמים בסדרת Enzo2

סדרת Enzo2 מכילה שלושה דגמים -5 Enzo2 7 ,Enzo2  ו-Enzo2 9, שכולם כוללים תכונות מתקדמות וחיוניות לתפקוד בסביבה המודרנית, כמערכת מתקדמת לנטרול רעשים וצפצופים, הנחתת רעש וכד', כמו גם את נוחות התפעול למשתמש במכשירי השמיעה והאוטומטיות המלאה, בהן ידועה חברת ReSound הדנית. יחד עם זאת, הדגמים נבדלים זה מזה בתכונות מסוימות הקיימות בהם, למשל, Ear-to-Ear Communication (סנכרון אוטומטי מיידי בין מכשירי השמיעה המורכבים בשתי האוזניים), Directionality (יכולת בידוד דיבור מרעשי הרקע לצורך מיטוב וחידוד השמיעה), תכונת Wind Guard לנטרול רעשי רוח, תכונת Noise Tracker II לנטרול רעשים מתקדם, תכונת Soft Switching למעבר אוטומטי בין Directional לבין Omni וכד', אותם מכיל דגם Enzo2 9 ברמה האולטימטיבית, ואילו דגמי Enzo2 5 ו- Enzo2 7 כוללים אותן ברמה המתקדמת בלבד.

כל דגמי הסדרה הקומפקטיים והנוחים לשימוש ולטיפול מוצעים במבחר רחב של גוונים, להסוואה מרבית ולהשתלבות מושלמת בצבע השיער של המרכיב אותם.


בשורה התחתונה

גם כשהתכונות מצויות בהם ברמתן המתקדמת "בלבד", הדגמים בסדרת Enzo2 של ReSound נחשבים כיום למכשירי השמיעה המודרניים והיעילים מהשורה הראשונה בעולם, בשל יכולת ההגברה שלהם לירידות חמורות-עמוקות. הם מעניקים למרכיב אותם את הנוחות והיכולת לתפקד בכל סביבה באופן טבעי ונינוח, ללא כל חשש מרעשים ומתופעות אחרות שעלולות לפגום ביכולת השמיעה וביכולת התפקוד שלו בסביבה. כשהשמיעה משתפרת, התקשורת משתפרת, וכשהתקשורת משתפרת, גם הביטחון העצמי והתפישה של האדם את עצמו משתפרים לאין ערוך.

רוצים לשמוע עוד על המכשירים החכמים? צוות המומחים של אודיופון ישמח לעמוד לרשותכם. צרו איתנו קשר בטלפון >> 04-866-73-37 או כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם.



חזרה לקטלוג מכשירי השמיעה של אודיופון >>



<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי