קשובים לך

סדרת מכשירי ReSound - LiNX²

אודיופון גאה להציג את סדרת מכשירי השמיעה המהפכניים ReSound LiNX2 – מכשירי השמיעה הראשונים שמתחברים ופועלים בסנכרון מושלם עם מוצרי Apple השונים: iPad, iPhone ו-iPod touch.

אחד התחומים הבולטים בהם משקיע המדע את מרצו ומשאביו בשנים האחרונות, הוא, העלאת איכות החיים לכולנו. העלאת איכות חיים זו איננה מתייחסת רק לתזונה בריאה יותר או תרופות משוכללות יותר, אלא גם להנגשה של הכל לכולם. את הביטוי המובהק ביותר לכך אנחנו מכירים בדמותם של האתרים הנגישים, אולם גם על העזרים והמכשירים המיועדים לבעלי לקויות שונות הושם דגש משמעותי, בין אם בטכנולוגיה, במכשירי סיוע, או בשילוב בין אפליקציות לבין סוגי עזרים שונים, כפי שעושה חברת ReSound הדנית במכשירי השמיעה שלה. 

מכשירי השמיעה מסדרת ReSound LiNX מבית GN ReSound יצרו לעצמם שם הן בקרב מיליוני משתמשי Apple הנעזרים במכשירי שמיעה והן בקרב חובבי גאדג'טים כאחד: מדובר במכשירים היודעים להתחבר למגוןן מוצרי Apple ומשמשים כאוזנייה וכמכשיר שמיעה בעת ובעונה אחת.

טוב מכל, איכות השמיעה היא החזקה והבהירה ביותר עד כה, לחוויה אינטואיטיבית ונטולת מאמץ.

הכירו את סדרת LiNX2 של ReSound

הטכנולוגיות בהן משתמשת ReSound בסדרת LiNX2 שלה, הדור השני של מכשירי השמיעה החכמים, התפתחו ממכשיר השמיעה הראשון בעולם שנוצר עבור אייפון, LiNX . סדרת LiNX2 לוקחת את הטכנולוגיה האלחוטית המבוססת על 2.4GHz לשלב הבא שלה, והופכת את השמיעה הטובה (ואפילו המצוינת) לנגישה עבור כולם, ללא קשר לרמת ירידת השמיעה או לאורח החיים שלהם. מאחר וסדרת ReSound LiNX² זמינה כמשפחת דגמים מלאה של מכשירי שמיעה, תוכלו לאתר בה את פתרון השמיעה הטוב ביותר עבורכם, ללא קשר להעדפותיכם או לרמת ירידת השמיעה שלכם. כל דגמי הסדרה מצטיינים באיכות צליל גבוהה וקישוריות אלחוטית חכמה. יחד עם כל השכלולים המודרניים, הפעלתם של מכשירי השמיעה נוחה ופשוטה, והם מאפשרים לכם להפיק מהם את המירב בכל מצב.

דגמים בולטים בסדרת LiNX2

סדרת LiNX2 מכילה שלושה דגמים -5 LiNX² 7, LiNX²  ו-LiNX² 9. שלושת הדגמים הללו מצטיינים באיכותם ובעיצובם, וייחודם בכך שהם מקנים איכות שמיעה טובה לאורך כל שעות היום ובכל הפעילויות והמצבים בהם אתם נמצאים. המכשירים מצופים בציפוי מיוחד המגן עליהם לאורך השנים ומונע חדירת מים, אבק או שומנים.

כמו כן, הם מבוססים על טכנולוגיות בתחום עיבוד צלילים, הנחתת הרעשים, קישוריות אלחוטית, כיווניות, נטרול פיד-בק וכד'.

מכשירי השמיעה בסדרת LiNX2 מאפשרים שמיעה ישירה של שיחות טלפון או מוזיקה ממכשירי Apple אל מכשירי השמיעה. ניתן להשתמש באפליקציה הסלולארית המתקדמת והקלה לתפעול, ובאמצעותה לשלוט במכשירי השמיעה דרך הטלפון הנייד.

לכל אחד מהדגמים ישנו ייחוד משלו וכדאי להכיר את ההבדלים ביניהם, על מנת לבחור במכשיר השמיעה המתאים לכם ביותר:

LiNX² 5 - הדגם הבסיסי ביותר מבין השלושה, כלומר, התכונות הקיימות בו מוגבלות ביחס לאפשרויות הקיימות בדגמים המתקדמים יותר. 

LiNX² 7 - בנוסף לתכונות המרובות של LiNX² 5, ה- LiNX² 7 מכיל מערכות נוספות ומגוונות ליצירת הנוחות השמיעתית של המרכיב אותם במצבים שונים (סביבה רועשת או שקטה), ובמקומות שונים (למשל, סביבת הבית לעומת הקניון). תכונות ה-Ear-to-Ear Communication (סנכרון אוטומטי מיידי בין מכשירי שמיעה המורכבים בשתי האוזניים), Directionality (יכולת בידוד דיבור מרעשי הרקע לצורך מיטוב וחידוד השמיעה), Wind Guard לנטרול רעשי רוח, ותכונות נוספות הקיימות בו ההופכות אותו למכשיר שמיעה מתקדם ומתאים יותר לאורח חיים דינמי ביחס לדגם הבסיסי.

 LiNX² 9 - דגם זה הוא ה- "פרארי" של סדרת LiNX²  וכולל תכונות שהופכות אותו למתאים במיוחד לאנשים הזקוקים למכשיר שמיעה לכל שעות היממה, בסביבות שמיעתיות ואירועים שונים ומשתנים. תכונות אולטימטיביות כמו Spatial sense (היכולת לזהות את מיקום מקור הקול, שחסרה במכשירי שמיעה רבים), ומיקסום תכונות נוספות הקיימות בשני הדגמים הקודמים, הופכים את דגם זה למכשיר השמיעה הנחשק ביותר בסדרה עבור אנשים פעילים, אנשי עסקים ואנשים הבאים במגע עם קהל.

רוצים לשמוע עוד על המכשירים החכמים? צוות המומחים של אודיופון ישמח לעמוד לרשותכם. צרו איתנו קשר בטלפון >> 04-866-73-37 או כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם.



חזרה לקטלוג מכשירי השמיעה של אודיופון >>




<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי