קשובים לך

סדרת מכשירי ReSound - LiNX 3D

כחברה המקפידה להתפתח ולהתאים עצמה למציאות המשתנה, חברת ReSound הדנית מקפידה לעדכן את מכשירי השמיעה שלה בטכנולוגיות החדשות ביותר המתפתחות בתחום, ואף מפתחת כאלה בעצמה, כדי לשלב אותן במכשיריה. סדרת LiNX 3D, הסדרה החדשה והמתקדמת ביותר שהוציאה ReSound לאחרונה, מדגימה זאת בדרך הטובה ביותר. לסדרה זו אפשרויות שאינן קיימות בסדרות מכשירי השמיעה הקודמות אותן הציגה ReSound לקהל משמשי מכשירי השמיעה, כמו גם חידושים שונים נוספים, המחזקים את מעמדה כאחת מהחברות המובילות בתחום זה.

 

הנה כמה מהתכונות הבולטות ביותר של סדרת LiNX 3D:

 

Surround Sound - שמיעה של 360 מעלות

האדם המרכיב את מכשירי השמיעה כבר איננו צריך לסובב את ראשו על מנת לשמוע טוב יותר דובר מסוים (בן שיחו, למשל). טכנולוגיית ה- Binaural Directionality III המשולבת בסדרה זו מאפשרת לצלוח את אתגר המיקוד וההקשבה גם בסביבות שמיעתיות מאתגרות ויכולת ה-Spatial sense אף היא הופכת את חווית השמיעה לאיכותית, עשירה וטבעית ככל האפשר.

 

שליטה במכשירי השמיעה מהטלפון החכם

אפליקציית ReSound Smart 3D מאפשרת למשתמש שליטה מסוימת במכשירי השמיעה, למשל, להגביר או להנמיך את עוצמת השמע, להעביר בין תוכניות שהוגדרו במכשירי השמיעה או להגדיר שינויים עבור מיקומים קבועים, וכל זאת - ישירות מהטלפון החכם. בדרך זו, ניתן להתאים את הצליל, איכותו, חדותו ועוצמתו באופן אישי, על מנת להפוך את מכשיר השמיעה למתאים יותר עבור המשתמש. השליטה במכשירי השמיעה מהטלפון החכם הופכת את השימוש בהם לדיסקרטי יותר, מאחר ואין צורך לבצע שינויים במכשירי השמיעה בפומבי, אלא באמצעות האפליקציה. תכונה מעולה נוספת של האפליקציה, כוון אונליין של מכשירי השמיעה ללא צורך להגיע למכון השמיעה. באמצעות האפליקציה ניתן לשלוח הודעה לקלינאי התקשורת ולבקש שינויים, קלינאי התקשורת מבצע את הכיוונים הדרושים ושולח דרך האינטרנט את השינויים ישירות לאפליקציה.

 

מתקשים לשמוע שיחות, מוזיקה וקבצי אודיו במכשיר האייפון? LiNX 3D מיועדת לכם!

ReSound LiNX 3D מקל על הדיבור בטלפון הנייד ועל השימוש ב-FaceTime. ניתן לשמוע את השיחות מה-iPhone ישירות אל מכשירי השמיעה החכמים, ובכך להפחית את רעשי הרקע שסביבכם. מכשירי ReSound LiNX 3D מתפקדים כאוזניות אלחוטיות, כך שניתן לשמוע את המוזיקה ישירות מה- iPhone למכשירי השמיעה. אבל לא רק ל-iPhone! תוכלו לצפות גם בסרט ב- iPad שלכם, אותו תשמעו ישירות במכשירי השמיעה.

 

משתמשי אנדרואיד? אתם לא חייבים להישאר מאחור!

אם אינכם משתמשים ב-iPhone, אלא מעדיפים דווקא את מכשירי ה-Android, אין זה אומר כי אתם חייבים לוותר על הנוחות של מכשירי שמיעה ReSound LiNX 3D. אביזר העזר +ReSound Phone Clip הופך את מכשירי השמיעה של LiNX 3D לאוזניות סטריאו אלחוטיות גם עבורכם.

 

כוונון מרחוק של מכשירי השמיעה

למרות שההתאמה הראשונית תתקיים תמיד במכון מכשירי השמיעה, קלינאי התקשורת המטפל בכם יוכל לכוון את מכשירי השמיעה ReSound LiNX 3D ללא צורך בביקור נוסף. אפליקציית ReSound Smart 3D מאפשרת לכם לשתף את קלינאי התקשורת בקשיים השמיעתיים בהם נתקלתם, בכל מקום בעולם (למשל, בישיבה מרובת משתתפים או בקניון הומה אדם), והוא יוכל לבצע כיוונים למכשירי השמיעה ולשלוח אותם לאפליקציה.

 

מגוון רחב של סגנונות וצבעים

מכשירי השמיעה ReSound LiNX 3D מגיעים במגוון גדול של סגנונות וצבעים, הזמינים בכל דגמי מכשירי השמיעה. כל מכשיר שמיעה כזה מצופה בציפוי ננו-טכנולוגי, שמגן עליו מפני מים, אבק ושומנים. מה שמבטיח, שבכל דגם שתבחרו, תוכלו ליהנות במשך שנים רבות.

רוצים לשמוע עוד על המכשירים החכמים? צוות המומחים של אודיופון ישמח לעמוד לרשותכם. צרו איתנו קשר בטלפון >> 04-866-73-37 או כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם.

חזרה לקטלוג מכשירי השמיעה של אודיופון >>


 

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי