קשובים לך

סדרת מכשירי ReSound - LiNX Quattro

מכשיר שמיעה אינו סתם מכשיר, זהו מכשיר ההופך לחלק מכם, כלי עזר המשפר את איכות חייכם ופותח דלתות לאפשרויות חדשות, כאשר הוא מותאם נכון, ומשרת את צרכיכם כראוי. לכן חשוב כל כך להכיר היטב את מכשירי השמיעה המתקדמים הקיימים בשוק לפני שאתם עושים בחירה שתלווה אתכם במשך שנים רבות. הכירו את סדרת מכשירי השמיעה - Resound Linx Quattro.


עולם חדש נפתח

אנשים רבים שפשפו את עיניהם בתדהמה כאשר חברת ReSound השיקה לאחרונה את סדרת LiNX Quattro החדשה שלה, שכן מדובר בפריצות דרך טכנולוגיות, ארגונומיות ועיצוביות שכמוהן עוד לא נראו בשוק מכשירי השמיעה. מכשירי השמיעה בסדרה זו מציעים איכות צליל מעולה וטווח סטרימינג שאין שני לו, באמצעות פיתוח חדש של שבב בעל מהירות וכמות זכרון כפולות ו-30% יותר כח חישוב מכל המכשירים הקודמים. השבב החדש אפילו חסכוני יותר בצריכת האנרגיה שלו בכ-20%!

תכונות אלו אפשרו טווח דינמי גדול יותר למכשירים החדשים, תגובה משופרת לתדרים שונים וטווח תדרים גבוהים רחב יותר. מכשירי שמיעה מסדרת LiNX Quattro מסוגלים להעביר צלילים באופן חזק וברור יותר לאורך מרחקים גדולים יותר, מה שמשפר את יכולת המשתמש למקם צליל ולקחת חלק בשיחות מרובות משתתפים במקום גדול. הצליל נשמע טבעי יותר מאי פעם וזאת על ידי מערכת עיבוד המסננת עיוותי קול, הפרעות ורעשים. המשתמשים נהנים לגלות עולם שלם של מגוון צלילים וקולות.

מערכת הסטרימינג של המכשירים מאפשרת להתממשק ישירות למכשירי טלפון נייד iOS או אנדרואיד (החל מאנדרואיד 10 עם בלוטות' 5.0), אפליקציות או מכשירי ניגון מוסיקה וכן לטלוויזיה, מה שתורם לאיכות החיים ומספק יותר חוויות חיים מהנות. המערכת זכתה לניקוד הגבוה ב-37% מכל מכשירי הפרימיום האחרים בשוק.

המכשירים בסדרה זו באים בשלל עיצובים וצבעים, ומזמינים את המשתמשים להתאים אותם אישית להעדפותיהם מכל בחינה אפשרית. גם מערכת ההטענה שלהם (*בדגמים המתאימים) היא המתקדמת ביותר, ומאפשרת עד 30 שעות פעולה בטעינה אחת בלבד (30 דקות בלבד של טעינה יספקו שמונה שעות פעולה למכשיר השמיעה), כאשר קופסת הטעינה עצמה נושאת עד שלוש טעינות מלאות נוספות ללא צורך בחיבור חוזר לחשמל. טעינה אחת תספיק גם ל-12 שעות של סטרימינג, וניתן לעקוב אחרי מצב הסוללה באפליקציה בטלפון הנייד. למכשירי השמיעה ישנו ציפוי מיוחד לשמירה על סטריליות ולמניעת חדירת לחות.

הדגמים בסדרה

אפשרות מעניינת שקיימת בסדרת מכשירים זו היא כיוון מכשירי השמיעה מרחוק (Resound Assist) - כחלק מהאפליקציה היעודית, קיימת אפשרות לשלוח בקשה לכיוון מכשירי השמיעה לקלינאית התקשורת במכון, היא מכוונת בהתאם והשינויים נשלחים בחזרה לאפליקציה.


דגם - LiNX Quattro 5

מכשיר שמיעה חכם זה מותאם אייפון (MFi) הינו גם מכשיר השמיעה הראשון שהוא מותאם אנדרואיד - MFA (*החל מאנדרואיד 10 עם בלוטות' 5.0) ומספק אפשרות סטרימינג ישירות מהטלפון הנייד שלכם. במכשיר קיימת מערכת מיקרופונים המפחיתה עיוותי צלילים חזקים וכן קיימת טכנולוגיה דו-אוזנית שמספקת תפיסה מרחבית טובה יותר ושמיעת "3D". 

מכשיר שמיעה LiNX Quattro 5

מכשיר ה- LiNX Quattro 5 בעל סוללת הליתיום המובנית מאפשר רזולוציית צליל גבוהה יותר ואיכות צליל טבעית יותר. למכשיר זה 12 ערוצים הניתנים לכיוון לצורך התאמה אישית מקסימלית לאופי ירידת השמיעה של המשתמש ולספק לו שמיעה חדה ואותנטית יותר. ניתן ליצור עד ארבע תוכניות לסביבות שמעתיות שונות, כגון ארוחה מרובת משתתפים, הצגות והרצאות ועוד. 

דגם - LiNX Quattro 7

מכשיר שמיעה זה כולל את כל היתרונות של המכשיר הקודם ועולה עליו במספר בחינות. למכשיר שמיעה זה 14 ערוצים. כמו כן, הוא מסוגל להפחית רעשי רקע ברמה טובה יותר, ויש לו מנגנון הפחתת רעש "אימפולסיבי", כלומר, הוא מסוגל למנוע העברת רעש חזק ופתאומי שעלול לגרום אי נוחות או כאב למשתמש.

המכשיר מתגאה בטווח תדרים גבוהים רחב המאפשר האזנה למוסיקה באופן חד ובהיר. גם מערכת סינון רעשי הרוח שלו בסביבת חוץ משופרת, כך שתוכלו לנהל שיחה בנוחות בחוץ גם כאשר הרוח חזקה. המכשיר מדמה שמיעה דו-אוזנית המסייעת להתמקד באדם עמו אתם משוחחים בסביבה רועשת, ובו זמנית מותירה אתכם מודעים למתרחש בסביבה הקרובה.

 

דגם - LiNX Quattro 9

זהו המכשיר המתוחכם והמתקדם ביותר בסדרה, המספק חדות סאונד וחוויית שמיעה אופטימלית גם בסיטואציות מורכבות. הוא מתמחה בהעברת צלילים בטווח רחב ביותר תוך מניעת עיוותים והפקת צליל אותנטי, הקרוב ביותר לצלילים הנשמעים. הוא בעל מערכת אוטומטית לסינון רעשים ופיד-בק ויאפשר לכם לזהות את כיוון מקור הצליל באופן מדוייק יותר.

מכשיר שמיעה LiNX Quattro 9

מכשיר ה-LiNX Quattro 9 בעל 17 ערוצים הניתנים להתאמה אישית, המספר הגבוה ביותר המומלץ. מערכות סינון הרעשים והפחתת הרעש ה"אימפולסיבי" שלו חזקות ומשופרות, וכך גם מערכת סינון רעשי הרוח שלו. הוא גם מאפשר שמיעה דו-אוזנית, אך כאן היא משודרגת וניתנת לכיוון טוב יותר לשם הענקת תפיסה מרחבית טובה יותר למשתמש. המכשיר מסוגל להפחית את רעשי הרקע השקטים והקלים ביותר, ויש לו מערכת אופטימיזציה לסביבות שמעתיות שונות.

למכשירים הנ"ל יתרונות נוספים רבים שתקצר היריעה מלתאר בפירוט כאן. מוזמנים לפנות אל המומחים שלנו לקבלת מידע נוסף ולהתאמת מכשיר השמיעה המושלם עבור הצרכים הייחודיים שלכם.

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי