קשובים לך

סדרת מכשירי ReSound ONE

ממש כמו טביעות אצבעותינו, אנשים שונים נולדים עם מבנה אוזניים הייחודי רק להם. מכשירי השמיעה המתקדמים מסדרת ReSound ONE לוקחים זאת בחשבון, ומאפשרים התאמה אישית לכל משתמש.

סדרת ReSound ONE עם רמקול M&RIE (Microphone & Receiver-In-Ear) הייחודי, מאפשרים את העברת הצלילים הטבעיים ביותר באופן אופטימלי לכל מבנה אוזן. מכשירי הסדרה מאפשרים בחירה בין מצבי שמיעה שונים, כך שתוכלו להתמקד בדיבור של האדם עמו אתם משוחחים, ברעשים סביבתיים במסיבה, בצלילי מוסיקה בקונצרט או ברחשי הטבע בטיול.

בעולם המודרני איכות חיינו תלויה בין היתר ביכולתנו להשתלב בכל סביבה, לקלוט ולנתח במדוייק את הסיגנלים מכל החושים ולהגיב אליהם בהתאם. כאשר מותאם לכם מכשיר שמיעה ש"מבין" איך אתם שומעים ולאיזו עזרה אתם זקוקים, איכות החיים שלכם משתפרת לאין ערוך – תוכלו ליהנות מבילויים חברתיים, תחביבים, אירועים משפחתיים ובכל סביבה - ללא כל קושי, להסתדר ללא בעיה במקום העבודה, לבלות עם הילדים והנכדים ולחוות את כל הנאות החיים באופן המיטבי.

מה מיוחד בסדרת ReSound ONE? השליטה בידיים שלכם

הסדרה תוכננה ויוצרה על בסיס ידע אודיולוגי עדכני, טכנולוגיות חדשניות ותקשורת ישירה עם המשתמשים במכשירי השמיעה, שסיפרו על חוויותיהם וצרכיהם. רוב המשתמשים (מעל 90%) חוו קושי עם רעשים שהגיעו מאחוריהם, ואחוז דומה התקשו לשמוע בסביבות רועשות. כ-50% ממשתמשי מכשירי שמיעה חוו גם קושי במיקום צליל במרחב. המשתמשים דיווחו על צורך במכשיר שמיעה מתקדם יותר שיספק יותר שליטה בחוויית השמיעה שלהם. מעל לכל, הם ביקשו לבחור מה ירצו לשמוע בכל סיטואציה בה הם נמצאים, בין אם מדובר על נכד הקורא בשמם, ברעש הקהל באירוע ספורט או בשיחה עם חברה בבית קפה. מכשירי השמיעה בסדרת ReSound ONE תוכננו לספק מענה לקשיים אלה, ולספק את תחושת השליטה שהמשתמשים מחפשים, בלחיצה קלה ותפעול פשוט.

המכשירים בסדרת ReSound ONE כוללים רכיבים חדשים, כמו למשל מיקרופון שלישי בדגמים נבחרים, המספקים לכם את תחושת הבטחון שאתם שומעים את כל דקויות הצליל באופן המלא, הברור והעשיר ביותר. משתמשים שהתנסו בהם דיווחו על הנאה גדולה יותר מבעבר מהאזנה למוסיקה, מיקום צליל במרחב משופר, חיבור מחדש לסביבה ולחיים ויכולת להיות פעילים יותר כמידת רצונם. כל המכשירים מגיעים במגוון גוונים להתאמה לצבע העור, השיער או להעדפתכם האישית.

מה מיוחד בסדרת מכשירי השמיעה ReSound ONE?


שלושת מכשירי הסדרה

מכשיר ה-One 5

מכשיר שמיעה זה משתייך לדור החדש של מכשירי שמיעה, המסוגלים לעבד צליל באופן מדוייק ולהפיק צלילים חדים וברורים. הוא מאפשר שמיעה אופטימלית גם במצבים שמיעתיים בעייתיים, כגון סביבה רועשת, רוח חזקה או דיבור ממספר כיוונים, ומתאים לאנשים בעלי אורח חיים נינוח ושקט יחסית, שחשוב להם לשמוע היטב בעיקר בסביבת ביתם, בהאזנה לטלוויזיה ובשיחות עם אנשים.

מערכות מתוחכמות במכשיר מספקות לו יכולת הנחתת רעשים וניטרול פידבק. הוא מסוגל להבחין באופן עצמאי בסביבות שמע שונות, ולהתאים את עצמו אליהן באמצעות כיוונים אוטומטיים, 12 ערוצים ועד 4 תוכניות שהוגדרו על ידי קלינאי התקשורת בהתאם לצרכיכם.

כל המכשירים בסדרה הם בעלי קישוריות אלחוטית וסוללות נטענות המספקות שעות ארוכות של שימוש.

אחד היתרונות הבולטים של מכשירים אלה הוא הנוחות הרבה שלהם ועיצובם הארגונומי. הם מתמקמים היטב באוזן ללא תזוזה, קלים מאד, ותוך זמן קצר תשכחו שהם שם. בגלל גודלם המינימלי, מעטים יבחינו בהם אם הם לא יודעים על קיומם.

ניקוי המכשירים גם הוא קל ונוח ואינו מצריך חומרים מיוחדים. המכשירים בעלי ציפוי מגן מפני לכלוך ורטיבות.

 5 ReSound ONE

מכשיר ה-One 7

מכשיר שמיעה זה בעל מיקרופון שלישי הממקום יחד עם הרמקול בתוך האוזן (בנוסף לשני מיקרופונים על המכשיר עצמו), מספק איכות סאונד מצויינת בכל סביבות השמע האפשריות, וכולל טכנולוגיה המאפשרת לו להתמודד טוב יותר עם רעש. לכן, הוא מתאים ביותר לאנשים הנמצאים רוב שעות היממה בסביבות רועשות ומיועד כמעט לכל טווח ירידות השמיעה, מקל ועד חמור. המיקרופון השלישי מאפשר שימוש במבנה האוזן הייחודי לכם ובכך מאפשר שמיעה טבעית ועשירה יותר מאי פעם. המכשיר בעל 14 ערוצים ו-4 תוכניות ניתנות לכיוון מראש, מה שמאפשר גמישות בהתאמת המכשיר למשתמש ובעיבוד צליל כך שיישמע טבעי יותר. למכשיר סוללת ליתיום בעלת אורך פעולה של 25-30 שעות.

 7 ReSound ONE

מכשיר ה-One 9

זהו מכשיר השמיעה האולטימטיבי, הטוב ביותר בסדרה ואחד החדשניים ביותר בעולם. הוא מספק שמיעה ברמה הגבוהה ביותר, שמרגישה טבעית ועשירה במיוחד בעזרת ניצול המבנה הטבעי של אוזנכם ותוספת מיקרופון שלישי ורכיבים נוספים. המכשיר מזהה מיידית את הסביבה השמיעתית בה אתם נמצאים, ובאמצעות טכנולוגיית ה-Environmental Optimizer II שלו מסוגל להתאים את אופן פעולתו לסביבה כך שתמיד תשמעו נפלא, ואפילו לא תרגישו שהוא עושה זאת.

9 ReSound ONE

אם תרצו, תוכלו לכוונו בעצמכם דרך אפליקציה המאפשרת להעצים צלילים לפי טעמכם והעדפותיכם. בזכות יכולותיו של המכשיר תחוו לראשונה תחושת מיקום צלילים מדוייקת, ותוכלו לנהל שיחות ללא הפרעת רעשי רקע ודיבור סביבתי גם במקום סואן, כמסעדה או אולם אירועים. טכנולוגיית ה-All Access Directionality משתמשת בבינה מלאכותית כדי לעבד מידע אודיטורי המגיע לשתי האוזניים ולהפעיל את המכשירים באופן המיטבי למרחב ולתנאי הסביבה. בזכות יכולות העיבוד של השבב המתקדם של המכשיר, פעולה זאת מתבצעת באופן כמעט מיידי.

סדרת מכשירי השמיעה ReSound ONE - מגוון גוונים להתאמה לצבע העור, השיער או להעדפתכם האישית.
בכל מקרה שאינכם בטוחים איזה מכשיר שמיעה יכול להתאים לכם ולקבלת מידע נוסף, מוזמנים להתייעץ עם המומחים של אודיופון ואנו נדאג להתאים לכם אישית את מכשיר השמיעה שישמש אתכם בצורה אופטימלית.

התקשרו אלינו ל - 04-866-73-37 או כתבו לנו ונשמח לחזור אליכם בהקדם. 

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי