קשובים לך

סדרת מכשירי Starkey - Halo 2

סדרת מכשירי השמיעה Halo 2 של חברת Starkey האמריקאית, פותחה בשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת Apple, מה שהופך את מכשירי השמיעה בסדרה הזו, לא רק למכשירים הפועלים בשיתוף ובסנכרון מושלם עם מכשירי ה-iPhone, ה-iPad וה-iPod touch, אלא גם למתאימים במיוחד לקצב החיים המהיר של ימינו, ולאנשי עסקים במיוחד. החיבוריות בין מכשירי השמיעה שכוללת הסדרה לבין מכשירי Apple, מניבה שימוש יעיל במיוחד בטכנולוגיית ה-Bluetooth, לצורך פעולתם של מכשירי השמיעה כאוזניות אלחוטיות לכל דבר.

תוכלו לנהל שיחה ב-iPhone או ב-FaceTime ישירות במכשירי השמיעה ואף להשתמש באפליקציות שונות, כגון אפליקציית Waze בזמן הנהיגה, להורות ל-Siri להקריא לכם מיילים, לשמוע מוזיקה בעת ריצה, וזאת על ידי איכות צליל בלתי מתפשרת, בהתאמה אישית בכל זמן, בכל מקום ובכל סביבה בה אתם נמצאים.

 

הדגמים של סדרת Halo 2 

הסדרה מכילה מספר דגמים, כשהדגמים הבולטים בה הם ה- Halo 2 1600 ודגמי הפרימיום Halo 2 2000 וה-Halo 2 2400. למרות שכל דגמי הסדרה נחשבים לאיכותיים ולבולטים בתחום מכשירי השמיעה בשל הקישוריות שלהם ואפליקציית ה-TruLink, עדיין קיימים הבדלים מסוימים בין הדגם הבסיסי יותר (Halo 2 1600) לבין דגמי הפרימיום.

 

תכונותיו הבולטות של דגם Halo 2 1600

  • Pure Wave Feedback Eliminator3 - מערכת נטרול צפצופים
  • Acoustic Scene Analyzer - יכולות עיבוד צלילים וכיוונון עדין ב-16 ערוצים
  • Voice iQ2 - לנטרול רעשים מתקדם, גם בין הברות במילה
  • הפחתת רעשים
  • AudioScape - תכונות לזיהוי חכם של סביבות שונות מבחינה אקוסטית (כולל רעשים מכאניים, דיבור בסביבה רועשת, משבי רוח, שיחות מרובות משתתפים ורעשי רקע)
  • Spectral iQ - העתקת תדרים
  • Self Learning - המכשיר לומד את העדפות העוצמה של המשתמש
  • In Vision Directionality3 - כיווניות מתקדמת להפחתת הרעשים

 

תכונותיהם של דגמי הפרימיום Halo 2 2000 ו- Halo 2 2400

בנוסף לתכונותיו של הדגם הבסיסי יותר, דגמי הפרימיום מכילים תכונות מתקדמות, שהופכות את מכשירי השמיעה למתאימים ביותר לאנשים פעילים הנמצאים בסביבות שמיעתיות שונות במהלך היום.

  • Self Learning – המכשיר לומד את העדפות העוצמה של המשתמש. בדגמים אלה יכולת זו מתקדמת ביחס לדגם הבסיסי.
  • Acoustic Scene Analyzer - יכולות עיבוד צלילים ויוכלת כיוונון עדין. בדגם Halo 2 2000 קיימים 20 ערוצים ובדגם Halo 2 2400  קיימים 24 ערוצים
  • טווח דינמי וטווח הגברה רחבים יותר
  • יכולת הנחתת רעשים טובה הרבה יותר
  • צליל נקי ואיכותי יותר

 

מה עוד חשוב לדעת על סדרת Halo 2 של Starkey?

אפליקציית ה-TruLink, האחראית לקישוריות שבין מכשירי השמיעה למכשירי Apple, ידידותית וקלה לשימוש, ומאפשרת למשתמש שליטה מתקדמת על מכשירי השמיעה, ובד בבד גם מעצימה את חווית השימוש בהם.

אל כל התכונות החדשניות, האפליקציה והקישוריות, מצטרפים עיצוב חדשני ודיסקרטי של המכשירים, וציפוי ה-HydraSheild2 המשופר והחדשני, שמטרתו להגן על מכשירי השמיעה ותפקודם לאורך שנים, מפני מים, זיעה, אבק, שומנים וחומרים אחרים המצטברים עליהם במהלך השימוש בהם.

Starkey מתאימה את מכשירי השמיעה שלה לצרכיהם הספציפיים והמודרניים של מאות אלפי משתמשי מכשירי שמיעה ברחבי העולם, תוך הקפדה על עדכניות ועכשוויות, על מנת שלא להותיר אף משתמש מאחור.

רוצים לשמוע עוד על המכשירים החכמים? צוות המומחים של אודיופון ישמח לעמוד לרשותכם. צרו איתנו קשר בטלפון >> 04-866-73-37 או כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם.


לקטלוג מכשירי השמיעה החדש של אודיופון >>

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי