קשובים לך

סדרת מכשירי Starkey – Livio

בחירת מכשיר שמיעה אינה עניין פשוט. המכשיר מיועד לשרת אתכם נאמנה במשך שנים ארוכות ולהתאים לכם באופן מושלם, לענות על כל צרכי השמיעה הייחודיים שלכם ולספק פתרונות לכל תחומי חייכם. עלותם של מכשירי השמיעה לא מאפשרת בדרך כלל להחליפם באופן תדיר, ולכן יש צורך לבחון היטב את האספקטים השונים של המכשיר ומה מציע כל דגם לפני שמבצעים את הרכישה הסופית. מכשירי השמיעה של Starkey, מן החברות המובילות בעולם בתחום מכשירי השמיעה, הם בחירה מעולה מסיבות רבות, ובעלי יתרונות משמעותיים על פני מכשירי שמיעה מסוגים אחרים.


סדרת Livio של Starkey - בחוד החנית של הטכנולוגיה

Starkey ממשיכה לחדש, וסדרת מכשירי השמיעה האחרונים שלה – Livio – מציבה סטנדרטים חדשים בתחום. מכשירי השמיעה מסדרת Livio מספקים איכות שמיעה חסרת תקדים ועומדים בתקנים המחמירים בעולם מבחינת ייצור מדוייק ומפוקח, תחת בקרת איכות קפדנית ומקיפה. מדובר על מכשירי השמיעה הראשונים בעולם שמותקנות בהם מערכות חיישנים העוקבים בכל רגע אחרי הסביבה בה אתם נמצאים והפעילות אותה אתם מבצעים לשם התאמה מיידית של פעולת המכשיר לצרכים הנוכחיים שלכם. הדבר מתאפשר בזכות שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) המנתחת את כל הנתונים מן המכשיר ושולחת אליו בחזרה הוראות המכווננות אותו על פי מצבכם הנוכחי. התוצאה היא שמיעה אופטימלית בכל סביבה שמיעתית – במסיבה, בקולנוע ותיאטרון, בעבודה ובטבע, גם בסביבות השמיעתיות המאתגרות והמורכבות ביותר. הבינה המלאכותית במכשירים מספקת גם מעקב אחר פעילות הגוף והמוח שלכם באופן המאפשר לה להתריע מפני סכנת נפילה. עם זאת, Starkey לא הסתפקה במערכת האוטומטית ויצרה עבור המשתמשים גם אפליקציה נוחה בשם Thrive כדי שתוכלו לערוך בעצמכם התאמות למכשיר השמיעה שלכם בכל מקום וזמן.

יתרונות נוספים של מכשירי שמיעה אלו כוללים אפשרות לתיוג מקומות מסויימים באמצעות GPS כך שמכשיר השמיעה יוכל "להכיר" סביבות קבועות בהן אתם נמצאים, לשמור את ההגדרות המתאימות ביותר לאותן סביבות ולשלוף אותן מייד כאשר אתם מגיעים אליהן, מה שיוצר תחושה של שמיעה "אינטואיטיבית". כמו כן, ישנה אפשרות להגדרות המקילות על טינטון (טיניטוס), ועוד. המכשירים מסננים פידבק וזמזומים, ומצופים בציפוי דוחה מים, שעווה ולחות להגנה ולהבטחת עמידות ואמינות פעולה לאורך זמן. עיצובו ארגונומי והוא קל ונוח מאד.

בנוסף לכל זאת, מכשירי שמיעה אלו הם בעלי קישוריות איכותית ואוניברסלית באמצעות בלוטות', ומתחברים בקלות למכשיר הטלפון הנייד החכם שלכם, אנדרואיד (*בדגמים המתאימים) או אייפון, לטלוויזיה, לנגני מוסיקה ועוד. בדגמים המתאימים, מכשירי השמיעה נטענים באמצעות מכשיר הטענה קומפקטי ומסוגלים לפעול 24 שעות לאחר הטענה אחת בלבד.

איזה מן המכשירים בסדרה הוא המתאים ביותר עבורכם? הנה מעט מידע אודות כל אחד מהם...

דגם -  Livio 1600

מכשיר שמיעה זה הוא הבסיסי בסדרה, ומתאים לבעלי סגנון חיים מתון ושקט יחסית. הוא מספק הפחתת רעשים משופרת יחסית למכשירים הקודמים ואיכות צליל מעולה וניתן להזרים אליו שיחות, מוסיקה או כל צליל אודיו אחר ישירות מהסמארטפון. משתמשים רבים שיבחו את נוחותו הגבוהה של המכשיר ואת היכולת לכוון את השימוש בו ישירות מהטלפון הנייד שלהם.

דגם -  Livio 2000

מכשיר שמיעה זה מתקדם יותר, ומתאים גם למשתמשים בעלי אורח חיים אקטיבי יותר. הוא כולל מספר מסנני רעש ותוכניות ומספר ערוצים גבוה יותר מן המכשיר הבסיסי, מה שמאפשר איכות שמע מצויינת גם בסביבות רועשות יותר כגון אירועי ספורט וחברה. גם מכשיר שמיעה זה מתממשק באמצעות בלוטות' עם הטלפון הנייד החכם שלכם. 


דגם -  Livio 2400

זהו מכשיר שמיעה מתוחכם ומוביל ביכולתו לספק מענה שמע לחובבי מוסיקה ולבעלי סגנון חיים אקטיבי המבלים זמן רב מחוץ לבית ובסביבות הומות-אדם. הוא בעל המספר הרב ביותר של מסנני רעש וערוצים, המאפשרים שמיעה אופטימלית גם באזורים תעשייתיים, בקרב קהלים גדולים, בשדות תעופה, ועוד.

דגם -  Livio AI 2400

מכשיר השמיעה המתקדם ביותר בסדרה, המתאים לסביבות שמעתיות מורכבות ורועשות במיוחד, ולכן מומלץ למשתמשים העובדים במקום הומה, מבלים במקומות רועשים או נמצאים הרבה מחוץ לביתם. הוא מומלץ ביותר לחובבי מוסיקה המבקשים ליהנות ממלוא החוויה של האזנה למוסיקה ולאיכות השמע המקסימלית האפשרית. המכשיר נטען ואינו נזקק להחלפת סוללות. פשוט הכניסו אותו לקופסת האחסון שלו, חברו לחשמל והוא ייטען במהירות. המכשיר מצוייד בטכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) המאפשרת לו למדוד את הדופק שלכם, לספור את מספר הצעדים היומי שלכם ולהתריע מפני נפילות. 

לשם התאמת מכשיר שמיעה שיתאים בדיוק עבור הצרכים הספציפיים שלכם, מומלץ לפנות למומחים של אודיופון.

<< לעמוד קודם
נגישות
גודל טקסט:
א א א
שינוי צבעי האתר:
מקשי קיצור
?

לחיצה חוזרת ונשנית על המקש Tab תעביר אתכם בין הקישורים והאזורים השונים בעמוד.

הפעלת מקשי הקיצור תלויה בדפדפן שבו אתם משתמשים:

S - עבור לתוכן העמוד
1 - עמוד הבית
אתר חלופי